Компанія “COLORIFICIO DAMIANI S.p.a.” для покриття колісної пари потягів 2К епоксидну праймер-емаль з ультра-високим сухим залишком (84-86%) для використання в дуже агресивних умовах.
Цей продукт має відмінну покривну здатність, може застосовуватись на іржавих конструкціях (капсулює корозію). Дуже висока антикорозійна сила – понад 1000 годин в камері соляного туману без жодних змін.
Н0199 EPOPACK – має спеціальний сертифікат EN 13261 CLASS 2 NORMATIVE на фарбування колісних осей залізодорожньої техніки TRENITALIA. Може наноситись розпиленням, пензлем та валком.
Продукт | Пропорція змішування | Життєздатність суміші | Витрати*, грм/м2 | Товщина плівки, µm | ||
---|---|---|---|---|---|---|
мокрої | сухої | |||||
Підготовка поверхні | знежирення старого покриття, нове фарбування - до стандарту Sa 2 1/2 | |||||
1-й шар | H0204 NEUTRO EPOPACK SL або H0199 NEUTRO EPOPACK | 100% | 3-4 години | 343-376 | 150-170 | 110-130 |
L0063 | 10% | |||||
D0021 | 10-15% | |||||
Висихання | пензель, валик: від 12 годин до 72 годин HVLP, AIRMIX, AIRLESS: від 1-2 годин до 72 годин |
|||||
2-й шар | H0204 NEUTRO EPOPACK SL або H0199 NEUTRO EPOPACK | 100% | 3-4 години | 343-376 | 150-170 | 110-130 |
L0063 | 10% | |||||
D0021 | 10-15% | |||||
Висихання | сухий від пилу: після 30-40 хв, стійкість до дотиків: після 4-5 год, стійкість до слідів: після 8-10 год, глибинне висихання: після 24 год |
* без урахування витрат на розпилення
EPOPACK SL | |
---|---|
адгезія: до заліза та чавуну алюмінію нержавіючої сталі безпосередньо на іржу на старі покриття |
++ + + ++ ++ |
клас антикорозійного захисту (ISO 12944-6) | С5-I (M), C5-M (M) |
тиксотропність | ++ |
гладкість поверхні | ++ |
висихання при температурі нижче 12°С | + |
діелектрика плівки | ++ |
твердість поверхні | ++ |
еластичність | ++ |
стійкість до стирання | ++ |
стійкість до алкоголю та миючих засобів | ++ |
стійкість до вуглеводнів (бензин, газ, дизель) | + |
стійкість до масел та олив | + |
корозійна стійкість (вода, кислоти, луги, соляний туман, пара) | + |
вологостійкість | + |
збереження кольору та блиску з часом | + |
оновлення без попереднього шліфування | + |
нанесення на старі покриття | ++ |